söndag 2 maj 2010
Vad gör man när hela livet bara går emot än???

Barnen är vilda och sjuka hela tiden.
Rickard och jag har det riktigt jobbigt.
Mamma ska opereras igen.

Sen är det lite till som kanske inte tar lika hårt men som ändå finns där...

Vet inte vad vi ska göra idag,det är fint väder och det gör mig lite gladare.Kanske vi kan gå ut i trädgården och grilla och så bara??!
Rickard säger att han inte har lust att göra ett skit... det är tufft mellan oss nu och det gör att vi båda tappar humöret och har svårt att orka.
Jag skulle gärna träffa en kompis på stan och prata ut.Eller göra något mysigt med Emilio typ bio....
Men vi får se vad som händer..
Lite tråkigt att skriva om alla problem,men detta är en personlig blogg och jag tänker inte låsas att det är bra när det inte är det.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det ordnar sig! Ni är en fin familj!

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil