söndag 9 maj 2010
Jag vet att min blogg blivit rätt tråkig!Det har varit så mycket och jag har absolut inte prioriterat den före annat.Men hade detta varit mitt jobb så hade jag ju givetvis tagit det föra mycket annat.Men jag har inte jätte många läsare men några är det allt! Och när saker och ting lugnat ner sig så kommer jag fokusera på vissa ämnen i min blogg som jag tror kan bli intressanta.

Idag har jag,Rickard och barnen varit ute på en lekplats med våra tyska vänner.Vi grillade korv och snackade undertiden barnen lekte på.Sen var det dags för mig att åka till jobbet,körde ett pass mellan 16:00 till 21.00.Mycket jobb idag och eftersom dom gamla börjar bli väldigt skruttiga så blir det tyngre och tyngre och dom kräver mer och mer vård.Men jag trivs fortfarande och imorgon ska jag jobba igen från 07:00 till 16:00.
På Onsdag är det den 12 Maj och då ska Emilio opereras,frågan är om han är frisk då.Rickard berättade att han börjat snörvla och så nu ikväll. GAAAH !!!
jag vill bara få den där dumma operationen gjord nån gång! tänk om det är meningen att han inte ska opereras eftersom det alltid ska vara något??? =(


Fin bild på Mille och en polle

Nu är mamma hemma från sjukhuset i Linköping,operationen gick ju bra och läkarna tycker det ser bättre ut än väntat.Sen får man vänta på att dom ska kolla igenom allt och sen får man svar hur det ser ut.Skönt att denna operationen gick bättre och att hon mår mycket bättre,det var ju en helt annan operation och den är lättare att genomgå.

I Helgen åker Rickard till sin pappa uppe i Sthlm.Antingen åker han med bara Elias eller så åker han med båda.Jag har lite svårt att släppa Emilio om jag ska vara ärlig,Rickard och han bråkar mycket och ofta får jag försvara Emilio fast jag vet att det INTE är bra....
Eftersom Rickard lämnade mig och Emilio för många år sedan är jag väldigt svag för allt som rör honom.Och Rickard har mycket att bevisa kan jag säga...
Rickard är en bra pappa men ibland så måste han tänkte lite längre än vad han gör,anledningen är nog mest att jag själv inte kommer må bra av att tänka på det hela tiden,det ä alltså inte bara att jag tror Rickard ska behandla honom orättvist.

Sak samma...jag sitter här vid matbordet och mitt i mot mig sitter Rickard,vi är lite små sura på varandra för detta med Emilio och snacket som går mellan oss.Det är skit tufft och ibland funderar man om man verkligen borde leva ihop?...
Konstigt nog kommer jag alltid fram till samma svar och därför är jag kvar...


0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil