fredag 14 maj 2010
Har just kollat klart på film här hos mamma och pappa.
En komedi blev det idag och den heter så mycket som "Just Friends"



"Vän-zonen" är datinglivets absoluta skamvrå - och den är nästan omöjlig att ta sig ur! När väl en tjej har bestämt sig för att ni "bara ska vara vänner" reduceras du till ett fullständigt asexuellt föremål - som en lillebror eller en bordslampa! Får vi presentera Chris Bander. Highschool på nittiotalet var en pina: han var blyg, överviktig och hemligt förälskad i Jamie, hans enda kompis och tillika en av skolans mest populära hejarklacksledare. Men när han äntligen hade lyckats samla mod nog att göra en framstöt, ville hon bara att de skulle vara vänner! I dag är Chris en asläcker skivproducent i LA och kan välja bland en uppsjö av vackra och villiga tjejer. Och när han plötsligt blir strandsatt i sin gamla hemstad ser han chansen att förföra Jamie en gång för alla.

Ger den 6 Z av 10 möjliga


Och om man ska tala om skådespelarna i denna film så kan man inte säga annat om än att Ryan Reynolds är riktigt SNYGG!

Absolut en kille i min smak ;)

9½ Z av 10 möjliga hihi


0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil