lördag 15 maj 2010
Japp,det är jag allt ;)
Min underbara kompis Gina och hennes man kom och hämtade mig inatt med bilen.
Vilken kompis ha??
Det är såna vänner man ska ha omkring sig.
Så jag sov där inatt i deras hus,och jag sov riktigt bra faktiskt.
På morgonen hade hennes man bakat skons (Scones) och det var massor med gott på köksbordet,jag funderar på om dom alltid har det så mysigt.Men det är bara på helgerna när dom har tid och kan äta frukost tillsammans.
Sådär mysigt har aldrig jag och Rickard det,men det blir en helt annan sak med ungar omkring sig hehe
Jag åt två scones bitar och sen var jag MÄTT!
Men Gina som är Syrian försöker få mig att käka myyyycket mer än vad jag orkar,hon är så underbar och vill så väl.Men jag var PROPP mätt!
Efter frukosten så körde dom hem mig och jag satte mig direkt på toan och sket :P

Mon mobil är HELT död,den dog igår. Antagligen för jag snackade så mycket i den igår när jag var rädd.Tyvärr så tog jag inte med min laddare för att jag hade fullt batteri igår och 0trodde då att det skulle hålla ett tag! GAAAH
jag har med usb sladden men det hjälper inte om telefonen inte är igång *suck*
Det blir ju tufft när jag ska ut ikväll utan mobil...

Rickard har det bra med barnen,även om det är tufft.Dom har 17 grader varmt i Sthlm och sol.
Här är det 14 grader och dimmigt och lite regnigt. YES!!!!!

Jag sitter här och försöker höra det där ljudet jag hörde igår,men jag hör inte ett skit.Jag försöker anstränga mig för att höra det,men då känns det som jag faktiskt INBILLAR fram ljudet och det känns inte äkta.Testa det själv får ni se!
men givetvis är jag 100% säker på att jag hörde det klart och tydligt igår.
S K U M T

1 kommentarer:

Rickard sa...

inte 17.. utan 19 :D (L)(K) loooove ½ !!!

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil