onsdag 15 september 2010
Hej hå bloggen! idag är det onsdag den 15 sept,7 dagar kvar tills jag blir 25.
på morgonen har det regnat massor här,men nu lyser solen,men det är absolut ingen värme längre =( tycker inte ni att sommaren var sjukt kort???

Lena har varit här och vi har pratat och jag har fått prata av mig om mina problem. Hon är så underbar den kvinnan!!!

Jag körde barnen till dagis ca 09:25 och när jag skulle lämna Emilio så hade dom gått på teater som började 09:30. GAAAH BRA ZABINA...glömt det totalt..
Så tyvärr fick jag ta med han hem igen och lämna han vid 11.00 när dom var tillbaka igen. Men han blev glad ändå när vi kom hem då han fick spela på datorn ;)
Men detta dagis regler är helt sjuka tycker jag... men det tar vi en annan gång :)


Sötnosen är koncentrerad när han spelar dataspel....



Nu käkar jag lite,jag är så lat så jag bara slänger in en fiskgratäng i ugnen,men den var grymt god!
Happ!
Dags att hämta barnen igen och sen vid 15:30 så åker vi till min vän A och hennes barn.

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil