onsdag 15 september 2010
Jag har blivit helt galen i flätor,jag hade en period för något år sedan men nu är jag på G igen.
Idag testade jag mig på Fiskbensfläta,tyvärr har jag inget tålamod så det blev en snabb sådan,men tycker ändå det var rätt gulligt. Hade varit ännu snyggare om man hade mer hår. Jag har ganska tjockt men tydligen inte så mycket,så flätan blir ju inte så stor och fin.
Vill testa utbakad och inbakad fläta,fläta i lugg osv.... hihi sugen sugen men något av det får bli imorgon.

Snart dags att sova så godnatt på er,ni läsare jag har kvar!



1 kommentarer:

Anonym sa...

syggt gumman!! välkommen tillbaka!

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil