onsdag 22 september 2010
GRATTIS TILL MIG SJÄLV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






2 kommentarer:

tanja sa...

*Grattiskramar*

Anonym sa...

Hej Zabina!
Hittade din blogg här, o vad kul o se o läsa lite om hur du har det o din familj! Vi ses ju inte så ofta längre! Du ser iaf jättefin ut o söta barn har du ju med! Kan man inte tro att du är 2 barns-mamma.. så himla smärt o fin! Hoppas allt är bra med dej:) Kramar/ Bella

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil