onsdag 15 september 2010
Hemma och trötta,vi har käkat lite risgrynsgröt nu på kvällen och sedan fick barnen titta på tv ett tag.
Nu är Rickard hemma efter att jobbat över några timmar,och barnen är inte lätta om man säger så.
Elias är GALEN,han skriker och gråter och är arg.När jag ska sätta mig hos han så börjar han sparka och försöka slå mig.Så nu låter jag bara han vara även om det är sjukt jobbigt att höra sin skatt gråta så mycket...
Tyvärr glömde jag min kamera och mobil hos A,men hennes man kommer imorgon och lämnar dem till mig.


Så söt bild på Elias,han har massor med chips smulor runt munnen hihi

Aaw vad han skriker,det gör ont i mitt mammahjärta!!
Får försöka få han lugn igen. Hörs lite senare!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil