tisdag 14 september 2010
Hej bloggen! skumt att sitta här så sent på kvällen och skriva här.
Jag kom hem vid 20:00 och la Emilio i sängen så fort vi kom hem. Givetvis somnade jag också,(som jag brukar)
Och efter är jag arg,mår illa och inte alls på humör.

Vi har haft det trevligt hos Erika och barnen, och lilla Felizia har växt jätte mycket!
Hon är ju ingen bebis mera =O
Joo,lite bebis är hon allt. 10 månader är la fortfarande bebis eller?? ;)
Tänk att jag var med när hon kom till världen!
Det kändes direkt att jag hade något starkt band till henne när jag hade henne i famnen.
Nu är det dock dags att bli bättre på att hålla kontakten med dem.

Fina Felizia



Sitter och kollar in Sofies Mode på Aftonbladet och lite andra roliga bloggar som jag följer då och då.
Rickard ligger redan på soffan och ska sova,han kör inte skift längre och jobbar bara 07:00-16:00
Anledningen att han inte får ligga i sängen är att det blir så trååååååååååångt,då Emilio också sover ofta hos oss.
Sen ringer klockan så tidigt och då väcker han barnen när han ska gå upp.
Jag ska nog gå och sova nu också.Imorgon är det Sista dagen jag är ledig innan helgen,jobbar dock Söndag kväll.
Imorgon kommer Lena och vi ska prata lite,barnen ska till dagis några timmar och jag ska försöka träffa nån vän också.

Hörs imorgon?? =)

Ciao!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil