onsdag 15 september 2010
Puhu.. kl 21:00 så sov båda barnen oh det slutade med att alla ligger nu i våran säng hahaha Ahja och?? vissa är STEN hårda med att barnen inte får sova hos dem,just för dom ska lära sig att sova i sin egen säng. Sure! det är bra. Men ärligt talat,ligger din lilla guldklimp där fortfarande när han är 16???
Man har små barn bara en gång i livet eller??

weee fick tillbaka min mobil och kamera nu,A söta man kom och lämnade den nyss!
här är lite bilder från idag.



När min son får spela tv-spel så KAN han inte sitta still....


men ibland får jag med han på bild ändå ;)



Underbara goa trevliga A!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil