söndag 19 september 2010
Hej söta läsare!
Idga är jag helt slut!! Vi la oss inte så jätte sent men lite sent blev det. Inte nog med att Elias spydde igår,Emilio var uppe ca 5 gånger inatt och hade kraftig diarré!
Och Elias vaknade också flera gånger,tillslut låg barnen och Rickard i stora sängen och jag helt utslagen i Emilios lilla säng!
Jag var så spänd hela natten och kunde inte tänka på annat en spyor och bajs.. och så fort Elias hostade till så trodde jag det var dags igen. Det är inte bra att ha det så,man får aldrig den där djupa sömnen när man blir störd så på natten.
Så hela dagen har jag haft ont i magen och varit övertrött.
Det blev inget jobb heller,när dom hörde att barnen varit dåliga så tar dom det säkra före det osäkra. Att riskera att dom gamla ska bi så sjuka är inte bra!
Så jag blir hemma trotts jag mår okej.



VAL är det nu,har ni röstat??? jag har faktiskt inte det,jag har haft ångest för det.Men tack vare att jag mått som jag gjort och barnen varit som dom varit så kände jag att bara att ta sig ut till bilen var ett he*vete! Surt men sant... *dåligt* men men nu är det som det är.
Jag har aldrig varit intresserad av politik men det är faktiskt ganska intressant..jag börjar bli vuxen kanske?? =O hahaha
Nä ,men jag tycker det är viktigt att man följer med LITE och försöker bry sig lite om vad som händer. Så jag tycker det är viktigt att rösta,så jag skäms lite och mår lite dåligt av att jag inte gjort det nu. Men nu är det för sent att göra något åt det.


Men vi följer valvakan på tv. Kanske slänger på en rulle sen också!
Vi får se hur det blir ;)

SÖTNOSAR!!!!!!!!!!!!!







Nä,ska dra mig till Tv:n nu!
Ska försöka göra lite videobloggar också hade jag tänkt! Men det kommer med tiden.!

Puss puss på er!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil