tisdag 21 september 2010
Kvällen har varit lugn,jag är skit trött nu. Vi har just kollat på en frysar,thriller!
jag hyr film nästan alltid på en sida som heter
Där kan du betala med din mob,super skönt tycker jag =)

Ikväll såg vi en film som heter Case 39 den var faktiskt riktigt bra! Först trodde jag det skulle bli svårt med Renée Zellweger eftersom jag gillar Bridget Jones som är komedi. Detta är långt ifrån det...
Jag ger filmen 8 Z av 10 möjliga!





Simon har varit här en snabbis också och lämnade en present till mig,jag fyller år på Onsdag :)
Han ska nämligen åka till Norge imorgon och försöka hitta lägenhet och jobb där.

Imorgon ska förhoppningsvis Emilio opereras. Vi har fortfarande inte lyckats med att ha han frisk när det varit dags.Så kanske i morgon!
Rickard har tagit ledigt från jobbet,jag börjar jobba 16:00 imorgon.
Man är lite orolig,men det går nog bra.
Sov sött goingar!

kramar

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil