torsdag 16 september 2010
Hej tjejer och killar,damer och herrar,guppar och kärringar?? =)
Det blev sent igår,hitta nämligen trevliga avsnitt av The City. Så dåligt att man inte kan se dem på mtv.:s hemsida. Så missar man det på tv:n när det går så kan man inte se det alls,om man då inte hittar det på nätet som jag gjorde igår ;)
Så jag kom inte i säng förens 00:12 ....



Idag ska jag jobba,egentligen börjar jag 15:00 men dom ringde för ca en timme sedan och fråga om jag kunde hoppa in redan 13:00.
Ingen lust att göra det idag,men jag trivs på jobbet och det är pengar så varför inte!
Så ikväll jobbar jag ända fram till 21:00.
Barnen och jag har nyss käkat,klätt på oss och är snart redo att åka.
Jag hoppas ni får en trevlig dag!
skriver mer ikväll =)

kramar

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil