tisdag 21 september 2010
21 September i dag ja!
Det blev ingen OP för Mille idag heller,han är förkyld och det är inget snack om saken. Narkosläkaren kommer skicka hem oss igen sa jag till R,men han envisades med att vi kunde åka dit ändå. Men då blev jag arg,det handlar också om Emilio nu,det är tufft att förbereda ett sådant litet barn för en OP och så blir det ingen. Förra gången blev det inte av och han blev skit ledsen och konstig efter det.
Jag ringde och pratade med en syster där igen i morse och hon tyckte samma sak som jag. *Suck* det är nog 5 gången vi avbokar op för honom. =(


Har varit svin trött och sovit från och till på soffan. Barnen har lekt,kollat på tv m.m
Kl:14:00 lämnade jag dem på dagis och kl:16:00 började jag jobba.
Kvällen gick super snabbt och nu är jag hemma! Denna dagen har verkligen gått snabbt!!
Imorgon så ska jag äta lunch med mamma och hennes två vänner Åsa och Siv och förhoppningsvis pappa också.
Jag fyller 25 imorgon och då ville dom käka lunch med mig och fira lite. Mammas vänner Siv och Åsa är så underbara,så det ska bli jätte mysigt att käka lunch imorgon med dem =)

Sitter på familjeliv och följer olika diskussioner och pratar med roligt folk.Det hetaste handlar givetvis om SD och man sitter och brinner av ilska ibland,och ibland skrattar man och njuter av att vissa säger så klockrena saker!

Vi får hoppas nu att alliansen får egen majoritet nu så SD inte blir vågmästare. Det hade varit riktigt nice!

Nä,ska sitta och glo lite till på FL sen ska jag lägga mig bredvid min kära hostande sambo.
Alla vi 4 är hostiga,jag får min när jag lägger mig ner. Det börjar klias och man får verkligen PANIK och hostar och hostar uch!

Sov sött! Natti puss


0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil