lördag 18 september 2010
Hej bloggen! hoppas ni har en trevlig lördagskväll.
Själv har det varit en mysig kväll med svärmor Anne och hennes man Anders och så tog dom med sig Rickards brors barn Julia som är 2½ år.
SÅ det har varit full rulle här hemma.
Barnen la sig vid 19:30,jag var trött och orkade inte läsa något för dem,men en saga orkade jag minsann berätta.
Jag kom på en ruskig berättelse om trollet Charlotta och hennes 5 fladdermöss som skulle äta upp lilla pojken Anton och hans föräldrar. Men den slutade ganska bra sen haha ;)






Jag somnade med båda barnen i min och R säng.Vaknade plötsligt av att Elias började hosta kraftigt och det blev värre och värre och plötsligt kom allt upp på en gång. Jag skrek på Rickard och han kom springande fortare en jaguar på hungrigt humör!!! =O

När han kom in med Elias på toan så sydde han mera,TYVÄRR han han inte öppna toalettlocket till toan,så Elias spydde givetvis bredvid den... yes!

Dags att torka spyor..asså ärligt talat,jag torkar hellre diarré en spyor.
bara tanken på det får mig att få ont i magen och må riktigt illa!
Men när man har barn så får man gå efter sitt måtto "BARA GÖR DET"
Han somnade om i sin egen säng,och Emilio somnade ganska snabbt han också.

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil