fredag 17 september 2010
Det blev inget mer skrivande igår kväll,jag kollade klart på alla The City avsnitten. Ärligt talat..I LOVE THAT SHOW! avsnitt på 2 kvällar,det är la bra gjort? =) Men är det bra så är det bra! eller hur??

Igår när jag skulle iväg till jobbet så vägrade bilen starta, så mamma fick hämta mig och köra mig till jobbet.Idag efter jobbet så var den död igen!!! GAH!
så jag ringde hem igen och då sa Simon att han kunde hämta mig.
Jag har varit så TRÖTT hela dagen idag så jag la mig inne på en säng på jobbet och somnade.Efter drygt en timme kom Simon och hämta mig och fick först köra till dagis och sedan hem till oss.
Så nu står bilen kvar på jobbet,vi får åka dit imorgon och hämta den.

Imorgon kommer min svärmor och hennes man,det ska bli jätte trevligt!
Vi var nere hos dem i Skåne för några veckor sedan.Rickards äldsta bror Freddie gifte sig nämligen,så vi var där nere och firade dem!
Ska bli kul att se Anne och Anders igen! =)

uch uch uch,det blev inget roligt av denna kvällen. Barnen la sig sent och både jag och Rickard somnade hos varsitt barn. 21:30 kom en smekande han och där var Rickard plötsligt bredvid mig. Sen får ni räkna ut vad som hände själva höhö
Nu är klockan mycket och känns knappt någon ide att kolla på film eller göra något.
Hade/har lust att gå på bio eller kanske ta en fika med en vän,men jag var så trött innan så jag orkade knappt resa mig ur soffan! Och nu känns det för sent....det tar ju lite tid att fixa sig och sedan ta sig in till Jkpg! =(
Rickard ska jobba imorgon så han borde ju sova snart... *suck*


Bjuder på en fin bild på mig och Rickard när vi var på bröllopet.




Hitta en fin bild på svärmor Anne också! Hon är sångerska och sjunger i ett band,så givetvis så sjöng hon på Freddies och hans fru Johannas bröllop.

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil