lördag 18 september 2010



Shit vad vi käkat.. vi avslutade allt med goda ostar,päron,kex,vin och te.
Imorgon ska man försöka hinna rösta och sen på kvällen blir det till att jobba.
Är lite sugen på att gå och lägga mig i sängen och bara så sova. Men samtidigt lite sugen på att glo på film och käka chips!
omg.. Anders tycker jag är en dålig människa som vill käka mera =(
hehe,men ni ska se när HAN käkar..då får man passa på innan det är slut. Han käkar tills han mår illa,men det vet han inte förens någon säger till han att " Du måste sluta äta godis annars får du ont i magen"
Aha tänker Anders och ställer bort skålen... hahaha

Ja,jag säger då det skåningar!

Hörs imorgon sötnosar! puss



Trötta fotbollstittare

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil