tisdag 14 september 2010
Dags att åka till Erika,hjäälp vad länge sedan vi sågs.. det är pinsamt länge sedan. Jag känner mig så dum att inte tiden finns för mina vänner som jag vill. Anledingen är ju framförallt avståndet,men givetvis tidsbristen och orken också.Men nu är jag ledig måndag,tis och ons och försöker hinna med så mycket jag kan!
Ska först hämta barnen på dagis,sedan vidare till mamma och släppa av Elias.
Inte så kul för Elias att inte få vara med och leka med stora grabbarna.Felizia tycker han givetvis är för liten och inte alls rolig att leka med i längden.



ME TODAY

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil