måndag 20 september 2010
Hej och hå kära läsare!
Vad tyckte ni om valet igår? såg ni på det?
jag såg fram till kl 01:00 inatt. Jag var jätte insatt och visste inte om jag skulle skratta eller gråta.
För mig har det inte funnits ett parti som stått mig närmast hjärtat,jag hade jätte svårt att säga vad som var rätt och fel. dom rödgröna har mycket bra som jag gillar men det har dom blå också.

KATASTROF är att SD kommit in givetvis. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta? jag kände bara hur en kall vind som svepte förbi och det gjorde ont i magen.
SD är ett parti som jag anser väldigt okunniga och oseriösa men ändå farliga.
Och det som skrämmer mig mest är att dom ens kom in i rikstagen! Vad är det som händer?? vad är det för folk som tänker så kortsiktigt??
jag hoppas det är många där ute som ångrar sig.
Allt man får hoppas på är att Reinfeldt håller vad han lovar och vägrar samarbeta med skiten.


uch






Rickard somnade runt 23:30 tiden igår natt. Mille vaknade och kom upp,men somnade lika snabbt i soffan. ;)

Nu ska jag och Mille hoppa in i duschen undertiden Elias sover. Sen ska vi gå ut i skogen lite!

Hörs senare!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil