torsdag 31 december 2009
Det blev en helt okej kväll iallafall. Efter en välling så somnade Elias tillslut.
Rickard och jag började spela Super Mario på vårat Wii! Jag har alltid älskat Super Mario och speciellt på Nintendo 8 bit.


Detta är likadant typ fast en modernare variant, först kommer den där första världen med massa sköldpaddor och elaka svampar (troll säger jag haha). Sedan kommer andra världen med palmer och pyramider. Värld tre består av IS! Det var skit svårt, alla dessa isbitar som man bara glider på.
Jag slog Rickard 1000 gånger för givetvis var det hans fel att jag dog.
Det är nämligen så att på Nintendo Wii så spelar man tillsammans, alltså gubbarna kör banan tillsammans. Det är skit kul, men riktigt svårt. Man måste hela tiden ha koll på vad den andra gör, och man måste vänta in varandra. Det blir mycket skratt!!!
Vi kom till värld fyra iallafall och det är vattenvärlden, tillslut gav vi upp. Nu ligger jag i sängen och tänkte stänga ner snart. Jag är lite små sur på våran ena katt som blir överpigg på kvällarna och springer runt i hela huset!




Imorgon kommer mamma och pappa ut till oss och jag funderar på vad man ska göra för mat då.??? Jag var inne på fläskfilé, men jag tror vi ska göra det på nyårsafton så det får nog bli någon annat gott. Äch! Jag får sova på det!

Natti natti bloggen!!!!!!!!!!!!!!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil