onsdag 30 december 2009


Ibland undrar man hur människor tänker!!
Min mamma är allvarligt sjuk och väntade på ett besked idag.
Mamma mår jätte dåligt och har nu fått vänta länge. Idag skulle hon fått besked men när hon ringer så säger dom att DOM INTE KOLLAT PÅ DET!!!!
Dom har alltså haffsat bort det och sedan gått till en annan avdelning och då inte hunnit med att kolla på mammas bilder. Stackars mamma!!

Denna vidriga väntan på att veta vad som ska hända med ens mamma. Det är sjukt dåligt av läkarna att lova en sak och sen bara haffsa bort det!! VA? Det kallar jag psykisk terror!

När ens nära och kära blir sjuka så känns det som allt går i slow motion och det blir suddigt omkring en...

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil