måndag 28 december 2009

Första dagen med bloggen :)
Gooood Morgon godmorgon!
Jag är trött som en kossa utan ben, fast jag har varit uppe hos min yngsta son Elias 3 gånger inatt. Ibland kan det bli upp till 7 gånger per natt. Jag vet inte varför han vaknar, men antar att det är för att han tappar nappen.
Men Kl 03.45 vaknade han och ville gå upp!!!!! =(
som tur var så lyckades han somna om efter ett tag i min säng.

Morgonen har gått åt att käka frukost och byta blöjor. Sedan har jag och Elias duschat medans Emilio har spelat Nintendo wii!

Jag tycker inte att barn ska sitta stilla och spela hela dagen, men oftast så rör man sig i Wii och det gör att han inte bara sitter stilla. Nu i mellandagarna kan han ju få spela lite mera :)





uch!!! Jag har ingen lust att gå ut när det är såhär kallt. Man fryser bara och det är halt och man har inget att göra.
när det är plus grader kan man ju alltid bygga en snögubbe och det är roligare att åka pulka om det är lite varmare ute. Men nu har jag bara lust att sitta inne

Happ då är det dags att börja med mat då.. LAX och potatis mm mumma :D

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil